Наукова діяльність/Підвищення свого професійного рівня


НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК 
"СТЕМ-ОСВІТА ЯК УСПІШНА МОДЕЛЬ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ" - 2021

Отримала свідоцтво про підвищення кваліфікації 
Серія ПК 02139771 14925-19 за спеціальністю вчитель фізичної культури та предмету "Захист Вітчизни".
Наукова стаття: "ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В КУРСІ «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ» НА УРОКАХ «ОСНОВИ МЕДИЧНИХ ЗНАНЬ»
«Компетентність - це більше, ніж знання, вона включає знання, формування стійких вмінь їх використовувати, а також формування ставлень до певних проблем».  Л. Гриневич
Актуальність дослідження. Впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу в середні загальноосвітні навчальні заклади України набуло статусу нормативної вимоги і стало одним із напрямів модернізації загальної середньої освіти. За роки незалежності України в галузі освітнього законодавства було прийнято низку законів та урядових постанов, які стали підставою для розроблення та впровадження сучасного змісту освіти. Введення нової системи оцінювання навчальних досягнень учнів вивело компетентнісно-орієнтований підхід на якісно новий щабель розвитку відповідно до європейських освітніх стандартів і зумовило переведення компетентнісної ідеї на рівень обов’язкової нормативної реалізації.
Проблема забезпечення компетентнісно-орієнтованого підходу при вивченні курсу «Захист Вітчизни», організації позакласної роботи з військово-патріотичного виховання учнівської молоді, надання домедичної допомоги (в розрізі уроків «Основи медичних знань» у складі курсу «Захист Вітчизни»), а саме спрямованість учня на оволодіння предметними компетенціями (основи цивільного захисту, певними знаннями та вміннями з основ безпеки життєдіяльності та надання першої медичної допомоги у надзвичайних ситуаціях, допомоги хворим, догляд за хворими, профілактика захворювань тощо); засвоєння загального алгоритму дії щодо самостійної навчально-дослідницької діяльності є актуальною в сучасній українській школі.

Підвищуємо свій професійний рівень

29.11-01.12.2019 року мала можливість підвищити свій професійний рівень, а саме на курсах підвищення кваліфікації СОІППО для директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Форма навчання: очна. Навчальний план розрахований на 30 годин. Метою навчання було забезпечення професійного розвитку, підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівних кадрів закладів загальної середньої освіти щодо реалізації завдань Державного стандарту початкової освіти. Коуч курсів Наталія ДАВИДЕНКО (вчитель історії ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2), яка на високому професійному рівні забезпечила навчання.











Пропоную ознайомитись зі змістом навчального посібника в якому подані матеріали, що  висвітлюють підходи до визначення роздільного навчання і виховання. Окрема увага приділяється аналізу можливостей та напрямів роботи КЗ СОР Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою з формування гендерно-чутливого середовища та гендерно-відповідальної поведінки.

Шановні колеги, пам`ятайте про академічну доброчесність!





Міжнародний досвід 

15-19 вересня 2019 року взяла участь в Міжнародному семінарі «Європейські цінності та компетенції у роботі закладів освіти, культури, охорони здоров`я, соціальної політики, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування: формування, впровадження і моніторинг», який розпочався в Our Solidarity for Democracy в Lietuvos Respublikos Seimas. Модератор семінару Ірена Андрукайтєне, Сігнатар Акту Незалежності Литовської Республіки. Безумовно історичним стало фото з Першим секретарем Посольства України в Литовській Республіці Андрієм Буряком та членом Комітету соціальних справ і праці Сеймасу Литовської Республіки Альгірдасом Сисаса.
В центрі комунікації та інформації Бібліотеки Вільнюського університету говорили про актуальні теми, що турбують більшість освітян, а саме: «Європейські тенденції в освіті», доповідач Валдас Янкаускас, директор Литовського центру дітей і молоді, президент Європейської асоціації неформальної освіти; «Інтелектуальна та безкоштовна школа: місія можлива», доповідач Вайдас Бацис, директор середньої школи - багатофункціонального центру та багато інших цікавих доповідачів у сфері освіти.
Другий день семінару відбувся в Ризі. Система освіти в Латвії має три рівні управління - національний, місцевий та інституційний. Школа є незалежною в управлінні, розробці та впровадження освітніх програм.
Також у семінарі приймали участь представники делегації Київського центру дитячо-юнацького туризму, краєзнавства та військово-патріотичного виховання на чолі з директором Стешук Валентиною Миколаївною.














Комментариев нет:

Отправить комментарий