Дистанційне навчання

Методичні рекомендації щодо впровадження навчання за допомогою дистанційних технологій 

З 12 березня 2020 року в Україні запроваджено тритижневий карантин для усіх закладів освіти. Відповідне рішення Уряд ухвалив 11 березня 2020 року.
          Докладні рекомендації для керівників закладів та управлінців є у листі Міністерства освіти і науки №1/9-154  від 11 березня 2020 року.Під час карантину учням забороняється відвідувати заклади освіти.Для ефективної організації навчання здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти  в умовах обмеження освітнього  процесу рекомендуємо використовувати форми дистанційного навчання.
Специфіка Інтернет-навчання, що базується на телекомунікаційних технологіях, Інтернет-ресурсах і послугах, впливає на способи відбору і структуризації змісту, способи реалізації тих чи інших методів і організаційних форм навчання, що суттєво впливає на функціонування всієї системи. Учень відбирає й оброблює інформацію, висуває гіпотези, приймає рішення, спираючись на власні роздуми, власне бачення проблеми. У центрі пізнання знаходиться проблема, яка вимагає роботи думки для її розв’язання. Пізнавальна, мисленнєва діяльність індивіда дозволяє йому виходити за рамки отриманої інформації, будувати нове знання. Роль мережевого викладача полягає в тому, щоб допомогти учням, стимулювати їх до самостійних роздумів, відкриттів, новим поглядам на досліджуване явище, предмет. Водночас учитель і учень залишаються учасниками цього процесу в активному діалозі.

Перелік освітніх джерел та онлайн платформ на допомогу педагогам в організації дистанційного навчання

-Студія онлайн-освіти Educational Erhttps://www.ed-era.com/ -iLearn (https://ilearn.org.ua/) – цікаве, безкоштовне і доступне 24/7 навчання:  онлайн курси з основних предметів ЗНО, вебінари з найкращими репетиторами Києва, тести, подкасти, матеріали для самопідготовки.

-Prometheus https://prometheus.org.ua/ Онлайн курси України і світу із різних предметів та різноманітних напрямків для вчителів та учнів.

-Каталог електронних освітніх ресурсів Інституту післядипломної педагогічноїосвіти Київського університету імені Бориса Грінченка http://urok.ippo.kubg.edu.ua/

-Інтерактивні підручники Edera (математика, біологія, укр. мова, історія України, фізика, географія, біологія)  https://www.ed-era.com/books/

-Мультимедійні підручники КМ Медіа (з відео і можливістю читати на телефонах) http://kmmedia.com.ua/books/

-Українська програма – каталог е-підручників, відео, аудіокниг для школи http://ukrprog.com/-Розумники – придбання (диски та скачування з сайту) ліцензійних МОН е-підручників (педагогічні програмні засоби, тести, лабораторні практикуми та інше) http://rozumniki.net/

-Нова школа -навчальні диски для школярів (каталог ресурсів  всіх предметів) http://novashkola.com.ua/-Електронні версії підручників https://e-pidruchnyky.net/

МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ

Тема уроку: Поняття про переломи кісток,
їх класифікація. Ознаки переломів. Вивихи суглобів, ознаки, класифікація. Заходи домедичної допомоги.

Мета: розглянути основні  поняття про переломи кісток та вивихи суглобів; розвивати уміння розпізнавати даний вид травми та надавати долікарську допомогу; виховувати  почуття людяності, доброзичливості.

Хмара для 10-Б класу

Комментариев нет:

Отправить комментарий