четверг, 16 января 2020 г.

Шановні колеги!
Атестація педагогічних працівників — це важливий етап діяльності освітнього закладу. За результатами атестації визначаються відповідність педпрацівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюються кваліфкатегорії та педагогічні звання

Цього року, я також, буду підвищувати свій професійний рівень, атестуватись як учитель предмету "Захист Вітчизни" та визначати відповідність займаній посаді "Заступник директора з навчальної роботи".

У 2020 році в ліцеї-інтернаті сімнадцять педагогічних працівників атестуються. Кожен з них працює над індивідуальною науково-методичною проблемою.

Моя тема самоосвіти: «Застосування компетентнісно-орієнтованого підходу в курсі «Захист Вітчизни» на уроках «Основи медичних знань».

Індивідуальна науково-методична робота - усвідомлена, цілеспрямована, планомірна та безперервна робота педагогів щодо вдосконалення їхньої теоретичної і практичної підготовки, необхідної для практичної діяльності.

Науково-методична тема (проблема) - питання чи комплекс питань, які об’єктивно виникають в організації навчально-виховного процесу і розв’язок яких передбачає суттєвий практичний і теоретичний інтерес.

Працюючи над індивідуальною науково-методичною проблемою мною поглиблено і цілеспрямовано аналізуються всі джерела науково-методичної  інформації, особливо отриманої в ході курсової підготовки, участі в роботі семінарів, в процесі консультацій, шляхом читання психолого-педагогічної літератури з проблеми тощо. При цьому набула навичок аналізу змісту публікацій та педагогічної практики, навчилася прийомам науково-дослідної діяльності, оформлювати і подавати результати індивідуальної роботи над проблемою.

Пропоную Вам алгоритм роботи над індивідуальною науково-методичною проблемою :
1. Вибір проблеми індивідуальної науково-методичної роботи:
- ознайомлення з літературою;
- ознайомлення з нормативними документами;
- вивчення прогресивного педагогічного досвіду з проблеми дослідження.
2. Детальне ознайомлення з проблемою засобами літературних джерел:
- складання картотеки літературних джерел;
- виписки з літературних джерел.
3. Уточнення теми і розробка попереднього варіанту плану індивідуальної науково-методичної роботи:
- обгрунтування вибору теми;
- актуальність і новизна;
- відбір адекватних методів та засобів пошукової діяльності;
- формулювання мети та завдань роботи;
- розробка календарного плану індивідуальної роботи.
4. Формулювання припущень, відбір та розробка моделей, інноваційних технологій педагогічної діяльності.
5. Впровадження інновацій в практику власної педагогічної діяльності.
6. Аналіз та оцінка результатів індивідуального досвіду роботи над науково-методичною проблемою, формулювання висновків та пропозицій.
7. Літературне оформлення роботи, звіт про отримані результати перед колегами.
Результативність Вашої роботи над індивідуальною науково-методичною проблемою може оцінюватись на основі таких показників:
1. Розвиток навичок навчально-пошукової діяльності (забезпечення науковості методичної роботи; удосконалення наукової організації праці; використання довідкової, енциклопедичної літератури, науково-інформаційних джерел; розроблення програми діяльності, цілей, завдань науково-методичної роботи).
2. Інформаційні підходи до практичної індивідуальної діяльності (проведення пошукової роботи з питань удосконалення змісту, методів роботи; вироблення вмінь аналізувати, осмислювати чужий і власний досвід; нестандартне, оригінальне розв’язання завдань).
3. Організація роботи над обраною науково-методичною темою (розроблення теми, її апробація та впровадження, прогнозування можливих результатів; оновлення змісту, форм та методів навчально-виховної діяльності; діагностика та аналіз одержаних результатів; пропагування та поширення прогресивного педагогічного досвіду; видавнича діяльність).

Успіхів усім педагогічним працівникам, які атестуються у 2020 році!





Комментариев нет:

Отправить комментарий